close
"十一"我來暸
有七天的長假
好開心
雖然好多作業
但繫
吾知點解
真繫好開心啊
飛輪海演唱會
琴晚系廣州天河體育館舉行拉
我朋友個表妹去左
好多人系門口買票哦
我~無機會去
因爲我要上課
雖然我吾可以去
但繫我會衷心祝福
拒地舉辦成功
中有啊
禹哲今日就去香港了
10.3先走
我好像去啊
但繫
呢個問題
吾繫我話得就得嘎
我好想趁這個機會
去睇下禹哲啊
支持下拒
最衰飛輪海又吾繫
放假時期去香港
得禹哲去
如果拒地兩PART人
一齊去
甘就超級完美拉@@@@@@@@
支持支持支持!!!!!!!
永遠支持!
arrow
arrow
    全站熱搜

    winny1994 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()