close
星期日拉
聽日就要反學拉
有一種期待即感覺
又有一種xx即感覺
呢种XX吾知點樣講明
總之就有一種不可言喻即感覺
但繫又帶有一D期待
^_^
吾知點樣講好!
今日我啊嗎話
我如果學習好
儘量可以滿足我
依傢我只要努力學習
我即下一個寒假就會好開心拉
中有
如果禹哲10.1真繫去香港
甘我就可以跟埋去拉
如果飛輪海出新專輯
我又可以買
如果禹哲再齣新專輯
我又可以買
好開心
但繫前提必須系
學習好
甘我先可以做我想即也
中有
我已經離開左
我失去QQ即悲痛入遍
重新振作拉
依傢大家可以加我即Q
806066281
而且
我歡迎任何人加我啊
而且我要重新開始我即
網絡生活拉
多謝我即朋友
多謝系我呢段時間入遍
支持我安慰我即
人,即朋友!!!!!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    winny1994 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()