close
開學一個星期拉
好掛住
終極一傢
因爲要翻學
所以暫時吾可以
睇啊
忍得好辛苦啊
以前每晚一番黎
第一件事
都繫開電腦
但繫E家
第一件事就繫
翻入房做作業
E家都開始習慣拉
初二拉
好快就要初三拉
要衝刺暸
要好好加油拉!
AT THE MOMENT
我既對我好好
既補習老師--其實系我個姐姐
拒話如果我可以忍到
E家吾睇終極一傢既話
就賣終極一傢既DVD比我
甘梗繫忍拉
有左個依靠
可以講
有左個保證
所以好放心
我可以繼續忍
因爲後邊有獎勵啊!!!!!!!!!
^_^,因爲終極一傢
我都有左精神支柱
等我考到個好成績
我即刻將終極一傢
齦塞拒!!!!!!!!!!!
加油,攷到好成績,有獎勵哦!!!!!!!!!!!!!
禹哲,飛飛,加油哦
!!!!!!!!!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    winny1994 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()